hårdbröd av pannkaka

Drömde en konstig dröm..

Jag var ute i skogen på en jättestor gård.
Harry Potter gick i skola där.
Han och Malfoy bråkade som vanligt och Snape var också där.
Och jag skulle överlämna en jättestor tank av något slag till en man som skulle köra iväg den med en helikopter. Men jag visste att så fort tanken var fastspänd så skulle mannen sätta sig i helikoptern och försöka köra över mig.
Jag flydde in i en stor kingcab och försökte ta mig därifrån, men helikoptern hann i fatt mig hela tiden och blockerade vägen och han försökte döda mig..
Men plötsligt så var jag i Rudsjö. Jag och en person som vi tills vidare kan kalla X.
X hade köpt en fanta som inte haft något kolsyra så vi skulle lämna tillbaka den till affären och kräva en ny. Men det var jättelångt till affären, och vägen var farlig.
Det körde en massa stora lastbilar längs vägen, och de körde hur fort som helst och hoppade med fordonen. Och nu snackar vi inte några små hopp på en halvmeter, utan nu menar jag långa hopp på 50-100m. Med
GIGANTISKA lastbilar.. :S När vi närmade oss affären så började det komma pansarvagnar också, och flygplan. Vi var tvugna att hålla oss undan så de inte fick syn på oss för då skulle de försöka köra på oss.
Vi kom fram till byggnaden, parkeringen utanför var en stor parkering för endast flygplan. På något vis tog vi oss upp på taket till byggnaden och gick längs taket bra länge och aktade oss för alla fordon. Så kom vi fram till en liten dörr, vi gick in och hamnade i någon sort lagerlokal med en massa kläder och prylar, vi fortsatte igenom den och då kom vi slutligen fram till personalrummet. Där inne satt en kvinna och två män. Vi berättade om drickan och de gav oss en ny. När vi skulle ut så var vi plötsligt på bottenvåningen i stället för på taket. Det resulterade i att vi inte kunde hitta ut därifrån.

Då vaknade jag..

Knas..



Igår lyckades jag göra hårdbröd av en pannkaka (som var gjord på våffelsmet, så egentligen var det väl en våffelkaka(???))

Jag glömde bort den i stekpannan och kom på det efter typ 30-40 minuter eller nåt sånt.. Men jag hade så svag värme på så den brändes inte. Men den hade kenpig form för kanterna drog sig uppåt så den påminde om en frisbee som blivit en aningen påkörd.. Nåja.. Jag samlade mod och smakade på den och den var spröd som hårdbröd.. Haha, det var fasen gott! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0