Ty möss och människors slugaste planering


Hmm.. Nog fick jag sovmorgon alltid! Vaknde strax efter 14 :S

Försökte faktiskt sova redan vid 21 igår, var så trött men kunde ändå inte somna, låg och funderade som vanligt.
Så 40 minuter senare klev jag upp och tog en propavan för första gången på evigheter, tänkte att det gör inte så mycket att jag tar den sent, jag ska ju ändå vara ledig idag.. Somnade väl vid midnatt någongång och sedan har jag varit som död. De där gör verkligen susen. Fast det känns lite dumt att klockan är sååå mycket... Men men.. Behövde väl sova. Fast det här är första gången som den inte höll drömmarna på avstånd. Drömde fasansfullt mycket i natt, men jag är ändå inte trött så då gör det ju inget :)

--------------

Idag blir det rensning här hemma, och kanske en tripp till Hammerdal ikväll för att hämta mina linser om de behagar komma idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0