Trafikkatastrof


Skulle köpa baugetter och gjorde det fatala misstaget att ta bilen.
Folk är ju helt jävla galna!
Jag var dum nog och letade efter en parkering på konsum, den lilla parkeringen vid den enkelriktade gatan, det var nästan mission impossible att ta sig igenom parkeringen, först hade en bilist stannat för att surra med någon, så de blockade hela genomfarten, när de äntligen flyttade på sig uppenbarade sig helvetet:

Folk hade parkerat på själva utfarten, det fanns en smal lucka man kunde smyga ut genom, men då har en massa ljushuvuden parkerat längs själva gatan man kör ut på, en idiot stod övergångsstället, och en annan idiot hade parkerat på vänster sida om gatan så man gick försöka tränga sig mellan två bilar och hoppas på att inte repa någon.
Förbannade dårar! :mad:

Jag planerade på fullaste allvar att åka till polisen och tvinga dem åka ut och ta tag i eländet, men när jag kom ut från affärn så hade ju bilarna såklart försvunnit, de kanske blev rädda av min "om blickar kunde döda"- blick.
Nåja, jag är jävligt less på att alla tror att det är okej att bete sig som idioter bara för att solen råkar vara framme, så hädanefter tänker jag fan ha polisens jävla telefonnummer inlagt på mobilen så jag kan ringa dem direkt, det måste bli ett stopp på det här!

Som om det inte vore nog med att bilisterna beter sig som idioter, gångarna gör också det:
Jag rundade en kurva och gatt ställa mig på bromsen för en kärring med en sån där jäkla sparkcykel kom från ett bostadsområde i en fruktansvärd fart rakt ut i vägen utan att ens se sig för. Jag hade blivit imponerad av hennes hastighet om det inte vore för att jag först blev chockad och sedan förbannad.
Sommaren lockar verkligen fram de värsta.
Bläää..

Aja.. Ska snart pallra mig i väg på jobbet, åker jag på en handling så jag måste ut på byn igen dör jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0