Tillbaka på brottsplatsen


Yepp, är hemma nu.
Var riktigt roligt att jobba idag, dock en smula stressigt på slutet, men så här i efterhand undrar jag varför jag ens stressade eftersom jag ändå var hemma 10 minuter innan jag egentligen skulle ha slutat :question:

Blev förresten en handling, men det var ju en baggis. Alla livsfarliga galningar hade tydligen åkt hem, eller åkt tillbaka till campingen. Braaa mkt braaa :)

Nu är det bara 2 pass kvar, morgon i morrn och sedan natten tors-fred, peeeeerfekt! :D

Bossen har förresten strulat till det i morgon eftersom vi är dubbelinlejda- trodde vi.
Men nu visade det sig att vi t.o.m. är trippel bemanning.. Hihi, tänk så det kan bli.
Eftersom ingen av oss vill tacka nej till pengar, och de kan inte tvinga oss att avstå från att jobba när de väl lovat oss så kommer vi vara 3 stycken på 7-15 turen i morgon.. Haha xD Och det är alltid extra kul när det är en massa folk i ens egen ålder. Så i morgon är det vi som styr och ställer, håll hårt i hatten :P

Aja nu ska jag käka bananer, dricka mjölk och sedan hoppa in i duschen
och slutligen läsa Slända i Bärnsten.

Håller tummarna för att jag ska vara pigg halv 6 i morrn men jag tvivlar starkt på det :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0