Suprice :D


TJOHOOO!!
Paketet hade kommit, de hade bara inte hört av sig eftersom frakföretaget hade missat att skriva dit mitt telefonnummer så de kunde ju inte kontakta mig.. Nåja, nu är det i alla fall i säkert förvar hemma hos mig :)




Här är allt jag beställde:
Amaretto Disaronno
Baileys
Absolute vodka rock
Smirfnoff vanilla twist
Bols cacao brown
Cointreau



Hmm.. Börjar bli trångt i minibaren. Fattas dessutom 2 flaskor som för tillfället är hos Natta ^^


------------------------------------

Passade även på att köpa den där "nya" kindergrejen som de gjort reklam för ett bra tag nu. Tänkte att här ska testas..



Jag blev dock inte särskilt imponerad.
Smaken var väl okej, men konsistensen var så konstig. Typ som pudding eller nåt. Den hade säkert varit godare om det varit något hårt i den, något sorts mottugg.. Men men..
Den är definitivt inte värd 8.50:-

--------------

Nu ska jag fixa potatisgratäng och nynna till crazy peantus och sedan blir det pepp & förberedelser inför jobb.
SISTA PASSET JU! :thumbup:





Kommentarer
Postat av: ida

http://www.hh.se/utbildning/arstudent/webbtjanster/schema/halmstad.4229.html?q=M

2010-07-22 @ 15:39:41
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0