Sirapsprinsen


Tänk att det skulle kännas så svårt att säga hej då.
Har slutat nu. Har gjort min sista dag där jag är anställd. WIHOO!! PARTYYY!! (fast inte på riktigt eftersom jag ska jobba i morrn igen).. Har 3 pass kvar som vikarie på 36an sen har jag inge mer jobb. Lovely :thumbup:
Men det var svårt att säga hej då idag, svårare än vad jag trodde att det skulle vara.

Det känns lite konstigt, men jävligt bra också :)

Fast egentligen så har ju inte slutat än. När jag går av på fredag morgon till veckan så går jag först på semester, slutar inte förrän den 15e aug.

17 DAGAR TILL SKOTTLAND :thumbup:

Är så glad och uppåt idag att gårdagen/natten nästan känns som en dröm.
Jag hatade verkligen världen då. HELA världen.

Aja.. Nu ska jag ta och läsa skräckinjagande recensioner från vårt vandrarhem i Skottland och sedan ska jag återgå till att läsa om Sirapsprinsen, dvs bonnie prince Charlie (håller på med slända i bärnsten nu). Good plan. :)

bye bye then



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0