schlutt på 5e


Gaaah!!
Har nu sett de 2 sista Greys anatomyavsnitten i 5e säsongen och är därför rent av gråtfärdig!
Bläää vad hemskt det är!
Jag vet redan vad som kommer hända, jag har redan sett det en gång men blir ändå så löjligt upprörd att jag får rysningar.. Haha, vilken fjant man e! :S
Men fy vad serien är bra :thumbup:
Dock så är de första säsongerna bäst.

Aja.. Detta innebär att jag snart måste få arslet ur vagnen och fixa fram 6e säsongen med, men det får inte se den än. Blir inget mer maraton förrän jag fått semester. Utmärkt.

Nu ska jag faktiskt dricka oboy och sedan gå och lägga mig, har en dejt med tandläkarn i morrn.. Jippie.

Tjillevippen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0