Rubriken


Blev inget dundrande för min del igår. Men det var nog lika bra.
För i natt sov jag dom en gud! :thumbup:
Hör och häpna: en sammanhängande sömn i minst 9 TIMMAR! Utan mardrömmar!! :D :D

Faaasen vad underbart :D
Antar att jag tog igen för den gångna månaden.
Det var då fanimej på tiden! :)

--------------------------------

Vetetusan vad jag ska hitta på idag..?
Ska jobba på 36an i morrn, är löjligt nervös, det är så länge sen jag var där.
Men så fort veckan är över så har jag bara 3 arb pass kvar, sen går jag på semester. Underbart. :thumbup:
Då blir det till att rensa upp den här soptippen jag bor i.
Och sedan yran och sedan det bästa av allt: SKOTTLAND :D - längtar så mycket att det känns som om jag kommer avlida.
Och sedan det näst bästa: flytten ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0