reeeeeeegn

Regn regn regn..
Vad underbart :thumbup:

Borde kamma håret och pallra mig på affären..
Blev löjligt sugen på makaroner till middag så det ska jag livnära mig på idag. Kanske hela veckan också. Mmmh.. Lika bra att börja vänja sig, men den här gången tänker jag inte göra misstaget att glömma bort de jäkla vitaminerna ^^

Hmpf.. Drömde en hemsk dröm i natt.. Om ett ex.. Det sjuka är att bortsett från limosinen till afrika och de två killarna som skulle döda mig så var drömmen så pass nära sanningen att det skulle kunna hänt i verkligheten.. Det kändes nästan som om historien återigen upprepade sig.. :/
Knas hjärna..
Nu får den lägga av med de här dumheterna.. :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0