one-way ticket


Zzzz..

Idag har jag gått 860 trappsteg.. Men än är inte dagen över :S

Har nu landat i Hammervalley, ska försöka snicka ihop bokhyllan med mina magiska fingar :)

Men jag har faktiskt hunnit med en sväng till Rudsjö och blev nästan dränkt på Dollars parkering :thumbdown:

Har även bokat en tågbiljett ner till Falkenberg, en "one-way ticket" tihiii :thumbup:


9:30 i morgon kommer 2 stycken för att kika på lägenheten ^^


Ikväll är det meningen att vi ska partaja med norskarna, lite lustigt för nu är det väl typ exakt ett år sedan vi träffade dem, blir nästan som en reunion, hehe :P Fast nu vet jag inte om jag har tid ikväll.. Men blir det inte ikväll så blir det i morgon :)


Om 4 dagar åker vi ner till Gbg (lägenheten måste vara tom innan jag åker)
Om 5 dagar går flyget till Skottland, kommer hem igen den 12e (då står städning av lägenheten på menyn)
Om 17 dagar ska jag besikta lägenheten
Om 19 dagar åker vi på kryssning
Om 22 dagar flyttar jag

- Jag är inte det minsta stressad :bigeyes:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0