morgonbestyr

piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip.. :( min morgon var inte särskilt givande. (Alltså morgon som i för 4-5 timmar sen) Köade först i telefon till sjukan, men fick bara i uppdrag att köpa en annan sorts (svindyr) nässpray.. Att ha högt tjut i örat och nedsatt hörsel 5 MÅNADER efter en öroninflammation är tydligen inget oroväckande.. :question: Efter det samtalet fick jag köa för att nå fram till elgiganten, fick surra med 3 olika grabbar innan de slutligen konstaterade att jag ska ta med mig skräpet till ösd så de får titta på den.. Så på fredag blir det en snabbtripp till stan och sedan hem igen för att kika på knallarna på dundermarknaden.. Hmpf.. Det som varit mest givande hittills idag var i morse när jag stekte pannkakor, slutar så pass sent numera så det är bäst att laga middag innan man går på jobbet. Great succes! Och jag vet att de flesta anser att pannkakor knappt kvalificeras som mat men det skiter jag fullständigt i! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0