Måndag


* Den här veckan kanske antagningsbeskeden kommer! :D

* Har 8 arb. pass kvar, sen semester, sen uppsägning. Fan vad jag har planerat det här bra :thumbup:

* Om 23 dagar åker vi till Skottland :)

* Om ca 5½ vecka flyttar jag. Tihii! :)

Har dock inte klurat ut hur jag ska lösa adressändringsmardrömmen. Mest troligt så har jag ingen lägenhet förrän tidigast i oktober, tack och lov så får jag ju bo hos syster och Mice. Men jag har ingen större lust att göra två adressändringar inom loppet av 1½ månad. Det är trots allt inte gratis med eftersändning av posten. :S

Aja.. Ska hoppa in i duschen nu, börjar jobba vid 15 så innan dess ska jag pallra mig på arbetsförmedlingen och be dem skriva ut mig helt och hållet. Det känns jävligt bra kan jag lova.

bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0