lycka lycka lycka

TJOHOOO!!!

Nu har jag semester.

Tillåt mig att upprepa:

JAG HAR SEMESTER :thumbup:

Som och inte det var tillräckligt bra; har fått brev från både csn och kåren, PEPP! :D

Har även skrivit ut lite intressanta saker om utbildningen.

Är dock 2 negativa saker idag:
* Jag kommer inte åt kursplanen & litteraturlistan eftersom mammas dator tydligen saknar något program men jag vet inte vilket.

Och nu det värsta av allt:

* Min dator har fått frispel :S

När jag försöker starta den säger den bara

Error loading operating system

Blir nästan lite sugen på att gråta.. Vad fanken menas med det då?? Hoppas bara inte jag måste installera om hela operativsystemet.. Känns liiiite jobbigt :bigeyes:

Men jag är ändå på löjligt bra humör eftersom jag förut var orolig över att jag inte ville gå utbildningen jag valt, men så läste jag om den idag och insåg att det kommer ju bli hur spännande som helst! Cant wait! :D

Blir en tripp till stan om en timme för att kika på mammas ev. blivande bil ^^

bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0