längtan


Hmm.. Har roat mig med att leta lägenheter, kan inte påstå att det går särskilt bra.. :/

I morgon blir det jobb hela dagen lång.
Känner mig inte direkt motiverad.. :/

--------------------------------

Tänk att om exakt 3 veckor så sitter vi på nattåget ner mot Gbg och dagen därpå sitter vi på flyget till Skottland<3 kan inte fatta att det verkligen (ÄNTLIGEN) kommer hända :thumbup:

Och sen när jag flyttar så är det slut med all idioti.
Slut med att bo i en soptipp.
Slut med att slösa så jäkla mycket med allt - och då menar jag exempelvis både pengar och tid. Jag ska sluta slösa tid och energi på människor som inte är värda ens en sekund av det.
Slut med att drömma konstiga drömmar om kostiga ex.
Slut med mardrömmar.
Som sagt, slut med alla dumheter.

sååå underbart

Can't wait :)

Och finns det tid och ork över så funderar jag på att sedan börja läsa en extra kurs:

Matte!

DET om något triggar igång hjärnan! I alla fall min.
Det ska bli slut på den här jävla dvalan.
Jag är så oerhört mycket smartare än det här! Och det säger jag inte för att skryta, det är bara ett faktum.
Jag har all den där jäkla potentialen, men använder den inte! Ett slöseri!
Det är så frustrerande! Eller, jag hade den i alla fall förut och hoppas innerligt att den finns kvar där inne någonstans.
Men det måste den väl göra, annars skulle jag inte känna mig frustrerad. Känna att arbetsdagarna kan hända trötta ut kroppen då och då, och ibland även psyket. Men då är det inte av den rätta anledningen:  att man verkligen fått jobba med huvudet. För det är så jäkla sällan man får chansen att göra det!
Allt går på rutin, samma spår dag efter dag. Det är plågsamt!

Kan inte ens beskriva hur innerligt jag längtar efter att få använda huvudet igen.

Det är tragiskt att det bästa arbetsdagen hittills i år var när jag fick göra chefens jobb och göra schemat på min arbetsplats. Har inte gjort något schema förut men det var ändå busenkelt att få tider, procenter, ob- tillägg och lika antal helgtimmar att stämma. Jag gjorde det under min lunchrast bara för att jag tyckte det var så roligt att få använda huvudet lite.. :S

Fan vad jag längtar tills den här dvalan är över ^^

-----------------------

Vilket FRUKTANSVÄRT gnälligt och tråkigt inlägg det här blev.. Förlåt.. :/

Aja.. Nu har jag gnällt färdigt för idag.
Ska snart krypa ner i sängen och läsa. Håller tummarna för att jag inte ska vakna före 3 i alla fall ^^

bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0