Kycklingmygga


Hihi, har suttit och läst blogginlägg från min gamla blogg på lunar.. Haha, minnen minnen x)

-------------------------

AAAAAAAJ!! Det gör tokont i min handled ;(
Har även fått värk i ringfingret nu :question:

Och inte fick jag den jäkla lägenheten av hfab heller.. Blää!

Fast i stället så har det alldeles nyss kommit ut en ny på deras hemsida. Den hade billigare hyra, men ingen imponerande planlösning och dessutom så ingick inte elen i hyran heller.. Men men.. Den låg i alla fall hyfsat nära skolan och ändå nära centrum, gut gut. Hoppas jag får den :)




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fin blogg :)

2010-07-20 @ 21:23:33
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0