krulligt värre


Måste lägga av med det här. Ska sluta vara uppe så här länge.
Inte bra.. Något annat jag ska lägga av med är att vara sjuk.
Så med andra ord förväntar jag mig att vara kärnfrisk i morrn.
Utmärkt.

Slänger in en bild på resultatet hos frissan.
Blev sjuuuukt krullig i håret. Men det är faktiskt inte så fasansfullt som jag trodde att det skulle vara.
Längtar dock till morgondagen, ska då inviga mitt nyinvesterade shampo och balsam (som förövrigt tillsammans var dyrare än själva hårklippningen) och tvätta ur det ton med hårprodukter som just nu härjar fritt på min skalle.



Ser ni någon gång en krulltott komma gående, bli inte rädda.
Det är bara jag.

natti natti people



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0