I did it again!

Nermonteringen i bilder:



Den kanske inte ser så jättestor ut på bilden, men den är minst 1.80- 1.90m hög och ca 2.5m bred, det är med andra ord alltså lättare sagt än gjort att göra det själv.





Nåja.. Det gick ju bra, helt utan blodutgjutelse med endast ett blåmärke på ena pekfingret samt det högljudda yttrandet av några mycket fula ord.

Men jag hade faktiskt hjälp av dessa två:



-----------------------------------------

Och nu har jag gjort det igen!

Fast denna gång monterade jag UPP eländet - ensam
På en rekord tid på ca 70 minuter, gissa vem som är STOLT! :thumbup:



Har dock glasdörren kvar att montera, men jag tror jag väntar med den tills mammsen kommit hem, vill inte riskera att ha sönder den, vore ju antiklimax efter det här.. :S



En bild säger mer än 1000 ord. Därför anser jag att bilden nedan är det enda som krävs för att beskriva veckan som gått.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0