great succes



Somnade nog vid halv 4 i morse.. Vaknade dock 3 gånger mellan då och 8 i morse.. :S

Nåja.. Utöver den kassa sömnen så tror jag tamejtusan jag mår hyfsat bra idag. Huvudet sitter där det ska och verkar inte planera att trilla av under den närmsta framtiden. Great succes! :thumbup:

Mmmmmffmmm.. Har förresten fått en blånagel på tummen. Den är visserligen väldigt liten, men känns, det gör den.. :/

Sitter och lurar på om jag borde käka frulle.. Men det närmaste jag kan komma bröd är fryst korvbröd. Funderar även på om jag verkligen ska gå ut på dunder ikväll. Har ingen lust riskera att ligga och vara bakis i morgon. Och jag vill då absolut inte riskera att köra en repris av gårdagen även om den mestadels var väldigt rolig. Å andra sidan så är det ju sista dunderkvällen ikväll.. Hmm.. What to do, what to do..?

Medan jag funderar på det ska jag ta och tina korvbröd och kika på lägenheter hos hfab ^^

Tjillevippen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0