förbjud skiten!


Hmpf..
Blir så irriterad på saker som fack och a-kassa och alla de där!
Det är lättplätt att gå med men desto svårare att gå ur.
Det är INTE okej!



En annan sak som verkligen stör mig är alla jäkla rökgalningar!
När jag väntade på bussen till Hammervalley idag så kom det en kvinna och satte sig bredvid mig.
Jag har haft en hel del hosta & andingssvårigheter p.g.a förkylningen så jag var redan allmänt besvärat. Men så tar den jäkla människan och tänder en cigarett. Snacka om höjden av fräcket!
Jag fick en hostattack som inte var av denna värld men det föll henne inte in att flytta på sig. Jag blev tvungen att gå därifrån för att ens kunna få någon luft! :mad:

Det är väl snarare rökarna som ska flytta på sig om de envisas med att hålla på med såna dumheter. Har stört mig på rökarnas fräckhet ett bra tag nu och det här var droppen!
Blev så vansinnigt arg att jag medan jag satt på bussen skrev en insändare om detta som jag nu planerar att skicka till diverse tidningar.

Det är ju sjukt att man inte får dricka t.ex en öl på en offentlig plats, men att förpesta lungorna på folk med passivrökning är helt okej.. Det är en aningen konstigt tycker jag :question:

Förbjud skiten på allmänna platser precis som med alkoholen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0