förbannelsen

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDEEN!!! :mad:

Jag är verkligen förföljd av en datorförbannelse.

Nu är min dator inlämnad på elgiganten.
Värsta snyggingen med världens snyggaste namn som ska fixa den, Alexander :)

Dock några minus: OM han lyckas fixa den så kostar det mig nätan 600:- trots garantier och försäkringar.. hmpf! Och om han INTE lyckas laga den.. Tjae.. Då kan vi väl säga som så att jag slängt över 9000:- i sjön..
För trygghetsavtalet gäller inte mjukvaror, och jag har ju ingen glädje av datorn om han inte lyckas laga den.. Får han inte till den så dör jag. Rätt och slätt tvärdör! Fattar inte hur det är möjligt?! Jag har haft den jävla apparaten i 2 månader och den kraschar så in i bomben att den kanske blir oanvändbar.. Blää! ;(

------------

Aja.. En rolig sak var väl att jag fick köra morsans bil på "jungfrufärden", och den var superhärlig att köra :thumbup:

Nåja, har inte tid med det här.. Jag och morsan ska snart till Fagerdal och hämta släpvagnen, sedan väntar ett motionspass: bära ner allt från lägenheten :bigeyes:

Ska även deppa över min dator ;(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0