fail


Skulle ju vara frisk i morse jue! 
Så varför hostar jag sönder lungorna :question:

Fick ett mindre trevligt samtal från chefen också.
Löner hade ringt till henne och sagt att jag inte kan ta ut den semester jag har lagt.
Grrr! Jag lämnade in de där jäkla pappren för en evighet sedan och de kläcker inte ur sig det förrän nu?!

Så lite senare idag ska jag samla kraft och ringa på löner och se om vi kan reda ut det här.
För jag VET att jag har gjort rätt. Jag kontrollräknade hur många gånger som helst, och det gjorde ju förtusan min chef också.
Så dumt! För om de kräver att jag tar ledigt utan lön så hade jag ju lika gärna kunnat säga upp mig 2 veckor tidigare.. :S

This is war.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0