:)


Aah.. Vad skönt att jobba en hel dag och sluta utan att behöva stressa som en jäkla galning den sista timmen. Var på så bra humör när jag var på väg hem att jag mer eller mindre flinade hela vägen. Utmärkt arbetsdag :)

Gruvar dock en aning inför nästa vecka.
Men det är ju sista veckan, så om det så blir en katastrof hela den veckan så är det ändå bara en vecka.
Sen är det över :thumbup:

I morgon är jag ledig, härligt härligt.. Ska dock vara hos tandläkaren 7:15.. Kan inte skryta med att jag känner mig särskilt motiverad.. Jag har förmodligen 2 miljoner hål :bigeyes:

Sen så blir det jobb hela helgen..
På fredag ska vi ha min "avslutningsträff". Creepy... :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0