drömmen om kronprinsessan


ÅH! Kom just ihåg vad jag drömde senast! Jag drömde om kronprinsessan. Vi träffades på någon sorts tillställning någon stans. Huset vi var i var stort med gigantiska, vackra salar.
Hon var supersnäll och vi blev värsta kompisarna.
Vi pratade om framtid och utbildning och sådant och hon frågade mig vart jag sökt högskola.
Jag berättade om Skara och att jag inte trodde jag skulle komma in där eftersom jag hade IG i svenska.. (Fattar inte riktigt vart det kom ifrån eftersom det inte är något som helst fel på mitt betyg i Svenska i verkligheten?! xD )
Nåja.. Hon sa att hon kunde hjälpa mig med det.
Så hon försvann och kom tillbaka efter ett tag. Då hade de satt upp en gigantisk banderoll i taket, de fällde ner den när hon sa till och på den fanns alla mina betyg och då hade mitt svenska betyg ändrats från ett IG till ett MVG och jag hade nu blivit säkrad en plats i Skara..



Hmm.. Det är inte så att jag vääääldigt, vääääldigt gärna vill gå där :S


aja.. tina korvbröd var det..

adjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0