Domen


Jag hade inte 2 miljoner hål trots allt.. Jag hade 3..

Alltså 3 hål.. Inte 3 miljoner hål.. Det vore ju konstigt.. :/

Aja.. Det suger en aning eftersom de bara har tid att laga dem i morgon.. Men då jobbar jag.. Och sedan har de inte  tid förrän i slutet på september och då har ju jag redan flyttat.. Och kötiden där nere lär ju va bra mycket längre än hur uppe.. Fan fan faaaaan..
Ska försöka få tag på den tillfälliga bossen eftersom min riktiga boss har semester nu.. Måste fasen ta ledigt, i alla fall så jag hinner laga ett hål..

Och hon, tandis, rådde mig starkt till att skaffa bettskena eftersom jag fortfarande gnisslar tänder..
Dööööden!! Blir så jäkla arg på mig själv. Vilka jävla dumheter!! Jag trodde jag hade kanske inte slutat men åtminstonde minskat på gnisslandet men ack så fel jag hade.
Hon skrämde halvt ihjäl mig när hon pratade på om att jag håller på att gnissla ner tänderna helt och hållet och att om jag vill ha kvar mina tänder så gör jag något åt det, nu. (Okej, okej, hon var kanske en aningen finkänsligare än så och använde inte de där orden, men faktum kvarstår att det var det hon menade)..
Dumma jävla jag som sakta men säkert (men allt fortare nuförtiden) försöker utrota mina tänder i sömnen, och vad jag kan förstå på henne så är jag på god väg att lyckas också.. ;(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0