Det är...


* 11 pass kvar tills jag slutar, varav 6 av dem är på mitt "riktiga" jobb och 5 som vikarie på 36an ^^

* ca 2 veckor till antagningsbeskeden kommer

* 32 dagar till Skottland

* Ca 7 veckor tills jag flyttar


Helt galet! Längtar som en tok samtidigt som det känns lite gruvsamt.. Det är verkligen hejdå.
Kommer nog aldrig flytta tillbaka hit.
Jag tror knappast jag kommer bosätta mig där nere heller. Men här bor jag nog aldrig igen.
Har liksom ingen anledning till det.
Men underligt känns det, all ens historia finns ju här, både det bra och det dåliga. Men det är inte en tillräckligt bra ursäkt för att jag ska stå och stampa på samma ställe för resten av livet. Jag vill ha ut mer än så.
Man kan inte gå och vänta på att något ska ändras. På att historierna ska sluta upprepa sig, det gör de aldrig. Den enda som kan få stopp på det är ju en själv. Tar man inte tag i det så kommer 10 år och sedan 30 år passera utan att man hunnit märka det. Nej fy.. Det vill jag inte vara med om.

Allt kan vara bättre än så.

Jag väljer det bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0