check!


Har alldeles nyss bokat vandrarhem! :D
Så nu har vi flyg, tåg och boende :thumbup:

Vi kommer bo i "korridor" och dela rum med 2 andra tjejer. Det skiljde så lite i pris mellan det rummet och att dela rum med 12 personer så givetvis valde vi det med lägre snarkningsrisk :)

18 DAGAR kvar.. Wiiiiihiii! :thumbup:

Längtar som en galning.. Typ hjärtrusnings- längtar.. Fyy vad kul vi kommer ha, det blir en perfekt avslutning på det här kapitlet i mitt liv. För när jag kommer hem inleds de sista raderna i kapitlet Jämland.



Aja.. Nu ska jag mysa med Maya, sedan måste jag verkligen sova. Jobb i morrn.

Har förresten bestämt mig helt nu för att Maya ska få en rumskompis, hon kanske hatar den i början, men tillslut så kommer hon inse att det är bättre än att inte ha någon alls, det gör så ont i hjärtat att höra henne när jag ska åka bort och även när jag varit borta och kommer hem, nu är det slut med det, min lilla bäbis ska minsann inte vara ensam.




g'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0