beroende


Jag har blivit löjligt beroende av den här låten



och ännu mer av de här 2

Double nature
<3


I hunt alone<3

(obs, musiken kommer inte igång förrän ca 1 min fram här)

MUMS! :thumbup:



Idag har jag gjort följande:

febrilt letat efter
1. En billig & bra ryggsäck (hittade dock ingen)
2. Ett hyfsat vandrarhem (blev ingen större framgång här heller)


Konstaterade också att jag verkligen hatar, HATAR frågor med uppenbara svar!
Man säger ju att "uuh, det finns inga dumma frågor"
Men JO! DET GÖR DET VISST!
Men vad som är ännu värre än en fråga med ett uppenbart svar är när personen som ställer frågan redan vet svaret, och dessutom vet att JAG vet att denne vet!

Sånt är så vansinnigt irriterande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0