Bäst i världen

Jag är kanske bäst i hela världen.
Lyckades plocka ner min gigantiska, skräckinjagande bokhylla ensam.

Var lite trixit i början, (lär nog få blåmärke på fingrarna, vilket får mig att minnas de första dagarna med extremeflaring, saknar! :/ )
Nåja, efter några funderare och efter några mycket, mycket fula ord så fick jag till det.
Ibland är jag så jävla bra :thumbup:

Bilder på äventyret kommer senare ^^

I morrn blir det ögonbrynsfärgning, sedan ösd för att hämta morsans nya bil samt lämna in min dator hos elgiganten :mad:
När vi väl är tillbaka på hemmaplan ska jag till fagerdal och hämta släpvagnen, sedan blir den en sväng till Lia och sedan ska jag äntligen börja flytta ut saker ur lägenheten.
Blir med andra ord röjigt i morgon..

Fick förresten äntligen se litteraturlistan till kursen.
Jag kunde nästan se hur pengar seglade iväg genom (i??) luften :bigeyes:
Inte okej.

Något som däremot är väldigt okej är att om 7 dagar är jag i Skottland :thumbup:

och idag bokades även kryssningen till Tallin, gut gut.. Faaaan vad skoj vi ska ha! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0