antagningsbeskeden är här! :D


OMG OMG OMG OMG OMG!!!
Antagningsbeskeden har "redan" kommit!

Jag har bevakat studera.nu som en hök i flera veckor, och nu fanns första antagningsbeskedet där.
Det var snudd på att jag skulle få hjärtklappning alltså! haha..
Aja.. Det kom ju inte som en chock att jag inte kom in på SLU.. Eller.. Alltså.. Visst kom jag in. Men jag står som reserv och det gör säkert 100- tals andra också. :S

Kom i alla fall in i Halmstad men det hade jag kallt räknat med också.
Jag är ju ingen idiot heller, även om jag är för kass för att gå på slu.

Men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad underbart att börja plugga igen!
Ska bli så skönt att slippa ha hjärnan på standby :D

Det här är ju den slutgiltiga "domen" om vart jag flyttar.
Så Halmstad, here I come..
Vilket passar bra för jag har hittat en perfekt, billig liten 1a på Linehed som jag väldigt gärna vill ha. Nära till skolan och ganska nära till centrum. Utmärkt.


hmpf.. Vad snopet, jag nästan spricker för att jag måste få berätta det för någon men inte en enda svarar i telefon.. :thumbdown:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0