2 funderare


Men blää!

Varför funkar inte den förbaskade hostmedicinen??
Och varför är jag sugen på pastasås mitt i natten?! :bigeyes:

------------------------

Borde nog gå och lägga mig..
Har precis börjat läsa Främlingen igen För typ 1000e gången..
Me like! :thumbup:



Hmm.. Har förresten lärt mig något nytt ikväll också:

Jag fick frågan om jag hört talas om bandet Muse samt Glastonbury festivalen. Eftersom jag är jag så har jag ju inte det. (Trodde jag i alla fall, för sen visade det sig att det bandet har ju gjort en låt som är med i Twilight som är superbra)

Nåja, fick följande svar:

"hmmmmm....well Muse are quite possibly the very best rock/glam rock/electro rock/classsic rock band in the world and Glastonbury is the biggest and most renowned outdoor music event in the UK"

Så nu har ni också lärt er något nytt
Om inte ni redan visste det förstås..  ^^

Hmmm.. Har fortfarande inte berättat för han att vi åker till Skottland istället för Irland..
Måste ta mig i kragen och sluta vara en sån jäkla fegis.. :/
Men det tänker jag inte göra idag..
Kan bli modig någon gång nästnästa vecka, kanske.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0