underbart är kort


Härom natten drömde jag att rusta hade nya, snygga tv-bänkar för 45 kronor..?! I drömmen var jag lättad för att jag "inte drömde". Glad att det var så billigt på riktigt..?!  :O
mffmmm.. Blev en smula besviken när jag vaknade.. :/



Härligt att vara ledig idag, har definitivt gjort mig förtjänt av det :)
Och i morrn är det staua som gäller, ska äntligen in på återbesöket.. gaah vad jag har längtat! :)
Efter det blir det en massa shopping, lr.. rättersagt så mycket shopping som ekonomin tillåter.. 
Sedan hem och peppa inför jobb på tisdag ^^

Idag har jag inte riktigt koll på vad som händer..?!
Jag borde verkligen ta och röja hemma.. Men av någon underlig anledning saknar jag motivation..? (A)

Längtar redan till helgen, skoj skoj ;) :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0