parafiset(?)


Har just käkat en utmärkt middag bestående av lövbiffsrullader med gräddädelost och potatisgratäng..
Det var dock en downer att gratängen hade varit fryst, inte så lyckat..
Men köttet var megagott ändå :)

Är hos pappsen för tillfället och borde väl börja vandra hemmåt snart..
Har påbörjat min röjning av lägenheten men är inte riktigt klar än..

I morrn ska jag ringa sjukan, hoppas jag får tid på direkten.. operationsärret har börjat glida isär lite mer, och jag har fått ett sår ovanför ärret.. Det är minilitet men gör dödligt ont.. :( Har oroat mig över att huden kanske börjat spricka där..? Om det nu är möjligt.. hoppas inte.. nåja.. ska som sagt dit och höra vad de har att säga om saken.. ^^

Blir nog lite läsning senare ikväll.. Diana Gabaldon och en rykande kopp te pöööörfekt :D :D
Måste verkligen köpa sjöfara snart.. Är så sugen på att läsa dem, och det är ju trots allt den enda boken som jag inte har ur den serien..
Vill även införskaffa alla Sagan om isfolket böckerna.. Men sjöfarana är prio 1.. :)

Dags att kila

Sayonara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0