mysterier

Har just börjat läsa samtal med gud - bok 2 av Neale Donald Walsch.. Så nu ligger jag här och kan inte somna för jag funderar på livets mysterier.. Som egentligen inte ens är mysterier.. Den där fantastiska boken gör mig knäpp! Fullständigt förvirrad men samtidigt mer upplyst än någonsin.. Tror dock att jag borde läsa om första boken innan jag ger mig på 3an.. Jag föreslår att ni läser dem också, de är oerhört intressanta, rent av facinerande ibland.. Om ni väljer att göra det så förbered er på oförståelse, förvirring och sedan ett vagt anande.. Böckerna är psykologi/filosofi av det tunga slaget.. "Tanken är skapande"

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha, jag läser redan tre andra böcker som gör mig helt snurrig i skallen, om jag börjar läsa dom också så måste jag checka in på psyket tror jag :P Börjar bli sliten nu...

2010-01-08 @ 14:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0