Massotur

Idag har jag varit duktig och städat halva dan.. Efteråt kikade jag på en otecknad peter pan och käkade makaroner till middag.. Sen var det 30 min crosstraining som gällde.. Ett tips: träna aldrig i foppatofflor.. Jag fick riktigt obehagliga skavsår på båda fötterna.. som om inte det var illa nog råkade jag mosa handen med lite hjälp av en byrå.. :( Crap.. Men men, lite iskallt vatten så är den förhoppningsvis så gott som ny sen.. Nu ska jag snegla på sprängaren i brist på annat.. Efter filmen blir det en resa till skottland.. Det här är 3e gången jag läser det men kan ändå inte fatta att ian dör..!? :(

Kommentarer
Postat av: ida

det är farligt att träna :p

2010-01-06 @ 21:50:21
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: Sandra

whaaaaaaaaat?!! I vilken bok? Är inne på flammande korset nu.. och förresten det är junior va?

2010-01-07 @ 23:41:26
URL: http://sandradoberck.blogspot.com
Postat av: Sandra

läste precis igen, skottland. Då måste det ju vara senior. Shit, får hemska föraningar att det är därför Jamie åker hem till slut. :(

2010-01-07 @ 23:42:46
URL: http://sandradoberck.blogspot.com
Postat av: Elisabet

Det är senioren det handlar om. Men Jamie vet inte ens att Ian är sjuk. Det får han inte veta förrän han når Lallybroch.. Han åker till Skottland av en helt annan anledning.. ^^

2010-01-08 @ 01:16:29
Postat av: Elisabet

Du måste läsa senaste boken.. Det händer en hel del saker.. Sjukt oväntade saker! Saker som gjorde mig nervös.. Saker som gjorde att jag tappade hakan.. (bokstavligen) Längtar som en tok till nästa bok, men den tror ja hon inte ens har börjat på.. :/

2010-01-08 @ 01:34:46
Postat av: Sandra

då ska jag snabba på med läsandet :) känns som att det är en serie som man aldrig vill ska ta slut :/

2010-01-10 @ 04:04:50
URL: http://sandradoberck.blogspot.com
Postat av: Elisabet

Det är en bok till som är planerad men ja tror inte hon börjat på den än.. Det blir nog den sista.. De dör säkert :(

2010-01-10 @ 13:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0