Mallis bilder


För ett tag sedan råkade jag radera vansinnigt många bilder på min digitalkamera.. Var tvungen att slita ut batteriet ur kameran för att få den att sluta radera kort.. Men då var ju skadan redan skedd.. Alla bilder från när jag köpte kameran och fram till i mitten på sept. i år försvann.. :(
Några av bilderna går att få tillbaka via sidor här på internet.. Men vissa av dem, några med enormt personligt värde är borta för all framtid.. Så bara för att vara på den säkra sidan ska jag börja spara mina bilder på nätet..
Dessutom så lovade jag att lägga ut en massa bilder från mallis här på bloggen men jag tror inte jag la ut så många.. Så här kommer det ett rejält gäng.. Men de är en aningen osorterade för jag gav helt enkelt upp det projektet.. ^^



Min ena huvudlärare, Anders:


Min andra huvudlärare till h. Stefan:


Destinationen efter en 2 timmars promenad i tokhetta: ^^


Längs en liten stig som slingrade sig bakom bergen fanns en till strand..
En nudiststrand.. :P


Mumsigt med frozendrinkar.. Men min var jättesur.. :/


Min sänggavel :P



Tequiladagen ^^



Lillvovven på internetkafét



Erhm.. Ja..?! ;P



Dags att åka hem :/



Kö.. :(




Jaha.. Det var det.. Dags att roa mig med något annat ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0