Long time no see


Hmm.. Känns som om det var en mindre evighet sen jag bloggade.. Fast det är det ju inte..
Har inte hänt så mycket den här veckan.. Litte jobb och sen jäkligt mycket smsande :)

Fick just mail från en studievägledare ang. min framtid..
Den suger.. :( :(
Ser ut som om jag måste plugga upp betygen trots allt..
faaaaaaaaaaaaan!! Det kommer kännas som att gå om gymnasiet juh!! crap.. :(
Nåja.. Det stör iaf inga flyttplaner.. Nu kan jag ju bo vart jag vill det kommande året, och sen blir det Skara som gäller.. :)
För jag tänker verkligen inte söka någon annan utbildning.. Det kanske inte blir så hemskt som jag tror heller.. ^^



Resten av dagen ska jag roa mig med att röja upp det inferno jag råkade ställa till med häromdagen..
Jag plockade fram alla kartonger från förådet för att undersöka vad som fanns i dem.. Det hela var ju väldigt spännande och jag hittade faktiskt åt någon enstaka sak som jag saknat.. Men tack vare den impulsen så ser vardagsrummet ut som skit just nu.. :/
Men men..
Så det står städning på menyn.. Och eftersom jag sitter på bibblan just nu så kunde jag inte låta bli att låna sjöfararna.. Så det blir nog en del läsning också.. :D
Kan inte fatta att jag inte köpt den än..?!  Det är den enda boken som fattas, sen är har jag alla hittills utgivna i serien.. :)


Favoriter av Shakespeare:

"I know not how to tell thee who I am. My name, dear saint, is hateful to myself, because it’s an enemy to thee."

What's in a name? That which we call a rose By any other name would smell as sweet"


Time to go..

Bye bye then :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0