heligt löfte


Hmm.. Svor dyrt och heligt på att inte somna idag när jag slutat..
Så givetvis somnade jag och sov i 5 timmar.. :/ Undrar hur fanken man ska kunna somna i natt..?!
Vaknade halv 4 och pallrade mig iväg till apoteket för att investera i lite tejp..
Har fått ett sår i ärret igen, men det här är större än de jag hade innan, och det gör vansinnigt ont..
Och slutar inte blöda.. Crap.. :(

Har äntligen fått svar från a-kassan.. Jag har varit inskriven i a-kassan sen första november 2009 men pappren kom inte förrän nu..?! Nåja.. antar att det ändå räknas som ett framsteg..

Ikväll blir det filmkväll med Amanda.. Vi ska snegla på She's all that och dricka te. Sen klockan 22 blir det paradise hotel :P

adjöken





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0