en snabbis


Har just slutat jobba.. Ska strax pallra mig hem och kika på tv, sen blir det hopp i säng så man örs upp i morrn..
Jag oroar mig en smula över om jag kommer vakna halv 6.. Men men.. Får väl ställa en miljon larm så är väl den saken biff..

I natt drömde jag en MYCKET konstig dröm..
Ska inte gå in på detaljer här.. Men jag skulle faktiskt kunna skriva ett manus av den drömen.. Ett manus som givetvis skulle vara en smula vrickat.. Men nu för tiden så undrar man ju ibland om det existerar något som inte är det?!

Längtar till helgen, wiihoo, vad skoj vi ska ha, pojkar och flickor ;D

I morrn måste jag försöka ta mig tid och ringa några dödligt viktiga samtal..
Sen ska jag leta upp en bra studievägledare i Ösd..
Future, here I come :D

på återseende, adjöss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0