hihi


"Helvetes jävla from hell Muråsrakan"
//Daniel

Haha xD

Sitter och fnissar åt diverse lustigheter från gårdagen..
Det var dock en riktigt full grabb som var roligare än allt annat..
Jag skrattade så jag nästan grät.. Men jag kan inte för allt i världen minnas vad det var som var så roligt..? :O
Nåja.. kul var det i alla fall..

Börjar bli orolig för nu har tempen börjat stiga igen.. Inte alls bra.. :(
Så därför ska jag stoppa om mig själv famför datorn och kika på New moon..
Eftersom det är månadsskifte så laddar datorn apfort så filmen fanns klar på 20 minuter..
I Lööööve den där sidan: http://www.watchxonline.com - slit den med hälsan ;D
Den har det mesta.. Filmer av alla de slag och även massvis med kända och mindre kända serier och man måste inte ens vara medlem ^^

näe.. nu ska jag dregla över new moon.. tihi ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0