2010


Jag kan meddela att jag tyckte det var riktigt kul igår/natt :)
Stundvis ville jag bara sjunka genom jorden, men det har inte så mycket med något att göra förutom vissa fyllskallar på krogen som bara är jobbiga.. Så bortsett från sådana var det kul, minns inte sist jag skrattat så mycket att tårarna varit på väg att rinna :D
Maten var supergod :D
Det var dubbelmarinerad fläskfile med hasselbakspotatis och sallad 
Till efterrätt hade vi en vanlig hederlig fruktsallad med vaniljglass ^^
Vi (Jag, Susanne, Ann-Louis, Jennifer och Niklas) hade det riktigt trevligt hos Susanne.. Och jag kan stolt meddela att jag är nu Jämtländsk mästare i sten, sax och påse.. ;D jag var så duktig och vann två turneringar, vilket resulterade i en gratis drink som mina värdiga moståndare fick pejja.. Mohahahaa! ;P

Det fanns dock en downer.. Precis när vi tagit oss hur taxin vid GIII så upptäckte jag till min fasa att jag glömt mitt leg. GAAAAH?!?!?!!?!!
Men tack och lov lyckades Susanne trolla fram en som kunde köra oss tillbaka till henne och hämta det, det hade blivit jävligt dyrt att tagit taxi 2 ggr till.. :/ Så jag är evigt tacksam Hassemannen :)

Väl inne på GIII träffade jag/vi en del oerhört roliga människor.. Några var väl mer roliga än andra..
Jag har iaf konstaterat att jag måste ha haft jävligt snyggt hår igår, hehe, det kan jag tacka Ann-Louis och Susanne för.. Det var vid ett tillfälle jag försökte sjunka in i möblemanget och bara se lite osynlig ut.. Men det var tydligen rejält korkat för då förvärrades bara alltihop..  Det måste ha varit det snygga håret som gjorde susen.. Eller så satt det en sjuk form av dragningskraft fast i hårsprayen eller nåt..

När vi sedan skull hem var det var det givetvis svinkallt, och det snöade, (tror jag..?)
Kön tilltaxin var ju milslång så det blev en promenix hem till Susanne.. Strax innan vi skulle gå fick jag dock ett riktigt frestande erbjudande gällande en hotellsvit och roomservice.. haha xD

Kom i säng strax efter 4 i morse, och sedan vad det dags att pallra sig upp klockan 6 för att hinna till bussen som gick strax efter 7.. Jag fattar inte hur de kan ha bussar som går den tiden, men låta själva byggnaden vara låst.. Trodde återigen att jag skulle frysa ihjäl..
När ja kom hit till Hammerdal i morse käkade jag 2 hårdbrödsmackor med ost och kröp ner i morsans säng och sedan sov jag i nästan 5 timmar.. (A) najs :)

Nu började det här bli en aningen långt, och tyvärr hade jag glömt min kamera så jag kan inte göra det mer uthärdligt med bilder.. Fattar inte hur jag kunde glömma den.. :(


Nåja, för en gångs skulle var riktigt roligt att skåla in det nya året :)


Nee nu är det dags att sluta skriva och göra en damage kontroll, tror att min förkylning har tagit ny fart igen p.g.a gårdagen.. :(

Återkommer nog senare idag.. Nu ska jag in på fejjan och se om min invite till helvetet har kommit.. haha, vilket människa xD och så rätt han hade.. :)

aja.. tillevippen på er gott folk





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0