Zzzzz


Längtar tills den här dagen är över så allt återgår till vardag ^^
Om jag orkar ska jag pallra mig på ams i morrn och börja förberede hjärnan inför högskoleprovet. Det är sista anmälningsdagen i morgon..

Har faktiskt börjat ta i tu med det fruktansvärda infernot jag har hemma.. Sakta men säkert så kommer det väl se beboligt ut igen.. Great succes! :)

Hmm.. Alla hjärtans dag idag.. pfft! :/
Har unnat mig den där oboyen jag pratade om tidigare :)

Suset i öronen har faktiskt minskat avsevärt nu, i morse var det nästan ingenting, fast det har blivit lite starkare nu under dagen, men men.. That's life..
Mår dock äckligt illa.. Typ, spy slem illa.. blää :(


hmmm.. Blev alldeles tvärtrött nu.. Tror jag måste vila lite..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0