Writers block


Fasen vad jag stör mig på facebooks chatt ibland.. Den är väl lättsam och så där.. Men finns det inget sätt att smyga sig in på facebook och vara online utan att hela tiden måste chatta en massa..?!

Och vad är det med alla puckon som tjatar om att man ska komma och hälsa på dem..?! Det är ju inte bara att sätta sig på första bästa buss och åka till andra sidan landet bara för att den man hälsar på råkar ha tråkigt.. Det är ju inte direkt så att de verkligen är ute efter ens underhållande sällskap.. hmpf!
Låt mig citera min morbror:
"TJATAHÖN"



Idag ska man bli bjuden på midda, najs :)
Nu törs man ju faktiskt visa sig bland större folksamlingar (dvs en folksamling på hela 4 personer!!) för jag borde inte vara så smittsam längre :)

Igårkvälls tänkte jag roa mig med att lyssna på HIM och skriva på min serie.. Att lyssna på HIM gick ju alldeles utmärkt, som att träffa gamla bekanta.. Serien var det värre med.. Har en writers block utan dess like just nu.. Hoppas det går över snart :(









Kommentarer
Postat av: aammmaaanndddaaa*

man kan låta bli att svara oxå vet du ;) det brukar jag göra och dom som inte ger sig ändå och bara är jobbiga så säger man att man inte vill att dom skriver till en på chatten. lr ta bort dom som vänn på facebook :P ingen ide att slösa tid på jobbiga människor bara för att dom vill det. det fins så mycket roligt folk man kan lägga energin på :P

lycka till ^^

2010-02-20 @ 12:15:14
URL: http://diinca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0