What a day


Vilken dag!
Morgonen och förmiddan rusade förbi..
Men eftermiddan och kvällen varade en evighet.. :/
Det hade verkligen suttit fint med ett hett jacuzzibad och en 2 timmars helkroppsmassage.. (A)
Men icke!!
Får nöja mig med att efter sista rycket får jag krypa ner i sängen och läsa Trummornas dån och sedan slummra tills i morrn då detta helvetes pass fortsätter.. (Ett helvetespass som jag förövrigt uppskattar och är väldigt glad åt)
I morrn går jag av vid 16 tiden.. Med andra ord går jag och lägger mig 20 i morrn så nåde den som vågar störa mig ^^

Igårkvälls försökte jag rita en av karaktärerna ur min serie.. Det gick inte så bra.. Jag avskyr att jag är så pinsamt dålig på att rita.. :(
Blev lite skrivande också, jag måste verkligen skärpa mig på den fronten och ta tag i eländet, annars kommer jag aldrig bli klar.. :/

Nåja, nu är det dags för sista rycket..

ma höres ^^






Kommentarer
Postat av: Anonym

träning ger färdighet.. ?

2010-02-07 @ 12:40:11
Postat av: korv^^

träning ger färdighet.. ?

2010-02-07 @ 12:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0