Viktigt


Just ja, glömde ju nämna en mycket viktig sak:
Jag har fixet biljetter till Alice in wonderland premiären, fan vad bra jag är ;)
Blev 5 biljetter, vet inte riktigt varför, men 5 är väl ett av de magiska talen.. Eller..?
Nåja, som sagt, blev 5 stycken, bäst att ni börjar smöra för 3 är redan upptagna.. mohahaa ;)
Fast nee.. Det fanns så många biljetter kvar så det är nog ingen panik ^^





Nu är det förresten bara 4 dagar tills mitt körkort fyller 2 år, tummen upp för mig :) :)

Åh, kom på en till "förresten": jag har blivit löjligt besatt av Mahjong titans.. Kan spela det och lyssna på musik i all evighet ^^



Kommentarer
Postat av: ida

Hmmpf jag trodde vi skulle se den tillsammans??? Blir ingen 3D för dig då damen!!

2010-02-24 @ 07:25:12
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: Elisabet

jag kan väl se den en gång till när ja kommer ner till er juh :P

2010-02-24 @ 13:46:51
Postat av: ida

Pyrsan om inte du tänker vänta tänker inte jag göra det heller. Moohhaa

2010-02-24 @ 17:01:54
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0