Tillbaka på brottsplatsen


Idag var jag inne på hjalmar för första gången på evigheter.. (Bingon via jobbet förra veckan räcknas inte)..
Jag var dödligt nervös.. Det var med obehag i ryggen som jag stegade in genom de där dörrarna och tog till höger.. Lyssnade på den här låten hela vägen för jag tyckte den passade sammanhanget..
Jag blev dessutom lite modigare.. haha ;P




Mötet med studievägledaren gick bra..
Det slutade med att jag inte ska plugga upp några betyg, jag hade helt enkelt för bra betyg.. hihi..
erhm.. eller näe..
Men det finns (underligt nog) en risk att jag sabbar mina chanser att komma in om jag väljer att plugga upp betygen.. :( För man hamnar i en ny sökgrupp eller vad det nu kallades. En sökgrupp där mina chanser att komma in är sämre än om jag söker på mina slutbetyg.
Så med andra ord ska jag förlita mig på min egna intelligens och allmänbildning och försöka mig på högskoleprovet.. :/

Detta har nu gjort att jag återigen är brydd på vart jag ska ta vägen.. :/ Crap..

Har förresten blivit förkyld.. SKIIIIIIT!!
Fast det är inte så där jätteilla än..  Värk i hals, mun, ögon och huvud. Är även tillräckligt snorig för att jag ska finna det irriterande.. hmpf!!

Blir därför en rejäl slappar dag i morrn så blir det nya tag på torsdag, det ska vara en praktikant på jobbet då. Hur ska jag kunna ta hand om en praktikant?! Jag har ju fullt upp med att hålla ordning på mig själv?! :O



Aja.. ska väl hem snart, peppa inför jobb ikväll och se om jag kan hitta något ätbart.. Brunch.. Lovely ^^

adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0