Worse than before


Jahapp.. Då har man varit hos optikern..
Jag hade rätt i mina farhågor: synen har blivit en aningen sämre :(
Jag ser dessutom sämre på höger än vänster öga.. :/ Men men.. Fick ändå ta samma styrka på linserna för att det inte ska bli så struligt (och dyrt för den delen).. Hon trodde inte det gjorde något eftersom min hjärna redan är van att jag ser sämre på ena ögat..
Känns underligt nog dels som en lättnad, det förklarar huvudvärken jag haft..
Nåja, linserna kommer väl någon gång nästa vecka, och då ska jag pejja för hela kalaset som för övrigt gick lös på 795 kronor!! Får lite dödslängtan av att tänka på det.. bläää :/
Tänkte ringa tandläkaren idag ang. dra ut visdomständerna eftersom jag har så mycket besvär med dem.. Men nu tappade jag lusten.. Får nog vänta en månad eller två innan jag har råd med en sådan lyx som tandvård ^^




På tal om något helt annat, igår hade jag handlat en massa, jag var i pappas lägenhet alldeles vid affären och hade därför allt jag köpt där. Men när jag skulle gå hem på kvällen så var jag ju tvungen att släpa med mig alltihopa hem, jag trodde jag skulle krevera för att jag tyckte det var så tungt. Så när jag kom hem tog jag och vägde alltihop. Skiten vägde 27 kilo! Hur fanken kan man handla så mkt att det väger 27 kilo?! :/



Nåja, en bra sak är att jag nu fått bekräftat att tjänsten verkligen ÄR min.. :) Najs :)




Har funderat lite över vänskapliga plikter idag, kom dock inte fram till något vettigt.. :/




Nåja,, Nu tänker jag gå på byn och köpa frukost.. Hmm.. Choklad kanske? :P
Eller ne, ska göra supergoda varma mackor när jag kommer hem, utmärkt :D

Sen blir det nog en liten promenix med Maya, måste passa på nu när det är så fint väder så sötnosen får komma ut lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0