3


Har bara 3 avsnitt kvar av vampire diaries, sen har jag sett hela första säsongen.. 
Vilken nörd jag är..  :/
Men men.. Det passar alldeles lagomt eftersom jag borde vara frisk snart så då kan jag ju börja roa mig med annat än att sitta framför en dator och få fyrkantiga utstående ögon.. Så i morgon har jag min sista dejt med serien :P
Måste återigen erkänna att den är mycket bättre än jag trodde, nu rent av gillar jag den.. :)

- Am I gonna be safe with you?
- Yes
- Do you promise not to do that mindcontroll thing with me?
- Yes
- Can I trust you?
- Get in the car




Kan inte fatta att jag fortfarande har tinitus, louder than ever.. :/

Ska snart vandra hemmåt, är väl dags att käka något.. Sen blir det en massa läsning ikväll :)

bye bye then





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0