Nil novi sub sole


Intet nytt under solen.. Förutom att försäkringskassan äntligen har fått tummen ur röven! :)
En ganska trevlig nisse ringde och och talade om att jag har rätt till sjukpenning för de dagarna jag förlorade i december. Känns jävligt bra med tanke på att jag trots allt gick miste om en hel del pengar.. :/
Fann det en smula lustigt då hon ville ha en bekräftelse på att jag faktiskt är frisk nu, för ironiskt nog så är jag ju inte det.. Blev erbjuden jobb idag men var tvungen att tacka nej.. crap.. :(

Det förbannade tjutet i öronen har fortfarande inte lagt ner sin verksamhet..
Efter 3½ dygn på penicillin trodde jag det skulle ha blivit lite bättre, men icke! :(
Ikväll har jag hört tjutet i en hel vecka.. Blir nog dags att ringa psyket snart..?!




Klicka för mer information om detta ordspråk!Klicka för mer information om detta ordspråk!Klicka för mer information om detta ordspråk!Klicka för mer information om detta ordspråk!Klicka för mer information om detta ordspråk! Klicka för mer information om detta ordspråk!Klicka för mer information om detta ordspråk!Klicka för mer information om detta ordspråk!Klicka för mer information om detta ordspråk!Klicka för mer information om detta ordspråk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0