En speciell dag


PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP


Gaaah!
Blir så arg av tjutet!! :@ Det är till och från i båda öronen, och det är jättehögt :(
Var tvungen att be tjejen på arbetsförmedlingen att prata högre för jag kunde inte höra ett ord av vad hon sa.. :'(

En bra sak idag var i alla fall att kvinnan ang. tjänsten ringde igen. Jag missade ju mötet sist för jag satt på akuten, och hade varken namn eller telefonnummer till henne.. :/
Men men.. Vi ska träffas på måndag, det är inget bestämt ännu, hon vill väl bara se mig och försäkra sig om att jag inte är någon galning.. För det är jag ju inte.. Not yet anyway.. :/ Men det känns faktiskt som om jag kommer få tjänsten.. ^^ Fast bäst att inte hoppas för mycket, vi vet ju alla hur det då normalt brukar sluta för mig.. :/



Försöker komma underfund med vad fanken jag ska äta idag..
Känns inte sugen på något alls.. Allt har blivit så smaklöst..?! :/



Gnäll, gnäll, gnäll..
Det här är ju faktiskt en speciell dag:

MIN BLOGG FYLLER 1 ÅR IDAG!!
GRATTIS STUMPAN! :D






PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0