:'(



Vilken jävla skitdag!!
Vaknde ur en feberdröm strax före 1 i natt och lyckades väl somna om igen vid 5 snåret i morse.. Vaknade 30 minuter senare för det var dags att kliva upp och göra sig i ordning för jobb.. :(
Frukosten bestod av två stycken alvedonbrus.. Mmmh, mums! Lr inte.. Ett under att jag inte kräktes upp skiten.. :/



Eftersom jag började före de på kontoret så fanns det ingen som kunde hoppa in i stället för mig. Fick dock tag på bossen strax efter 8, och fick gå hem igen vid halv 10.. Vilket egentligen är lite ironiskt med tanke på att jag då redan gjort de värsta timmarna då det är mest att göra.. :/ Men men.. Jag är evigt tacksam att Amanda ställde upp och jobbade i stället :)
När jag kom hem så sov jag i nära 3 timmar.. Lovely.. Tror faktiskt febern har gått ner lite, för jag börjar nästan känna mig lite mänsklig, wohoo, progress!



Känner att det här blev ett väldigt gnälligt inlägg.. Förlåt.. :/
Tycker ganska synd om mig själv.. haha :/

Nåja, något positivt måste jag väl säga också, och det är den här låten som jag fick av Jimmy för ngn dag sedan, MKT bra :)





Dagens citat;
Chris:

"yea....i think u'd enjoy it!
u sound like fun, hehe!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0